środa, 4 lipca 2012

Lodowy szał ;-) Czyli lody mandarynkowe, waniliowe, agrestowe i malinowe.

Lody, znów lody. Takie upały, to aż się chce jeść ;-)
Mój syn uwielbia ;-)

przepis tutaj:   Lody ;-)))))) 

Zrobiłam lody waniliowe, agrestowe,  mandarynkowe i malinowe mniaaaaaaaaaaam ;-))))))))))

Przepis według tamtego zrobiłam na 2 litry mleka czyli na podwójną ilość wszystkich składników i podzieliłam na 4 części po 250ml tak by było po równo z każdego smaku.








Mandarynki obrałam ze skórki i wrzuciłam do blendera. I dodałam jak mleko przestygło i wymieszałam dokładnie.
 

 
Waniliowe zrobiłam bez cukru wanilinowego tylko z łyżeczką ekstraktu waniliowego.



Agrest myjemy i wrzucamy do blendera. I tak samo jak z mandarynkami dokładamy do ostudzonego mleka.


 
Maliny myjemy i wrzucamy do blendera. I tak samo jak z resztą dokładamy do ostudzonego mleka.


Lody są pyszne !!!! Ważne by co 1h sobie przemieszać każde pudełko z lodami jak już będą w zamrażalce ;-)

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jutro dorwę agrest i od razu robię te lody!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem mile zaskoczona mandarynkowym smakiem ;-) Agrestowy jest dobry, choć nie powala na kolana ;-)

      Usuń
  2. Pięknie podane i musiały idealnie gasić upalne zmęczenie. Z chęcią bym takie zjadła i jeszcze więcej - zjem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze przerażała mnie myśl robienia samemu lodów... ale widzę, że powinnam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile żółtek trzeba dać do lodów, bo chce je wypróbować wyglądaja ślicznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...