niedziela, 15 listopada 2015

Guacamole - awokado i zielona papryka

Tym razem postanowiłam zrobić awokado z paprykę. Szczerze? pyszniejsze. Troszkę zmodyfikowałam przepis i jak dla Mnie al dente. Czy ktoś z Was ma jakieś informacje czy można guacamole mrozić? Pytam z czystej ciekawości ;)

Składniki: 

  • 1 awokado
  • 1 zielona papryka
  • 1 duży ząbek czosnku
  • 3 jajka na twardo
  • 1 łyżka majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka soku z limonki
  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek
  • sól
  • pieprz

Awokado musi być bardzo dojrzałe czyt. bardzo miękkie. 3/4 awokado i papryki oraz pozostałe składniki z blenderować. Na koniec dodałam sól, pieprz do smaku i 1/4 części awokado rozdrobniłam widelcem a ¼ część papryki pokroić drobniutko. Wszystko wymieszać i wstawić do lodówki. Najlepiej smakuje po 2h. Smacznego.





11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny przepis, muszę spróbować :)

    http://owcewgorach.pl/ moją pasją!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Świetne przepisy, wyglądają bardzo smaczne :) będę wpadać, częściej i szukać inspiracji... do tej pory korzystałam z http://kcalmar.com/blog/ ;) może i Ciebie zainspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne :) I ja bym nie mroziła. Traci wtedy smak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda na diete bez glutenu:) Ja juz wyprobowałam a Wy?


    https://100club.pl/artykuly/Jak-zbilansowac-diete-bezglutenowa,42.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny przepis, pysznie to wygląda :-)
    Zapraszam do mnie :-)
    http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybki przepis na pyszną dorade ! :) Max 30 min i danie gotowe :)

    Przepis napisał Giancarlo Russo Kucharz przygotowujący dania dla najbardziej znanych polityków, biznesmenów, aktorów,piosenkarzy oraz firm wiodących na rynku polskim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja guacamole mroziłam, ale potem mi nie smakowały. Zdecydowanie wolę na świeżo. Chociaż robiłam z nieco innego przepisu, a tym razem spróbuję Twojego. Jeśli zamrożę, to dam znać, jak smakuje "po" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wystąpił błąd w tym gadżecie.