wtorek, 10 lipca 2012

Pysznie, kolorowo, po prostu galaretkowo ;-)


Mój synek kocha, wręcz koooooooooooooooocha moje wypieki, gotowanie wszystko, co robię mu do jedzenia. Nie chodzi o to, że się chwalę, przechwalam. Tylko jak każda mama, cieszę się faktem, że uwielbia wszystko jeść.  Wiadomo, że ma jakieś swoje specjały ;-)
Więc dziś wstawiam, coś pysznego, coś szybkiego, coś kolorowego i zdrowego ;-)
Galaretkę z owocami ;-) Nic nadzwyczajnego ale mój synek jest zadowolony, bo takie to kolorowe ;-) Jakość zdjęcia nie jest zadowalająca, wybaczcie ;-)



Potrzebne będzie:
-galaretka różowa
-galaretka niebieska
-garść malin
-garść jagód




Galaretki robimy według instrukcji. Ja rozpuściłam najpierw niebieską i zalałam do połowy wszystkich pucharków, wrzuciłam jagody i jak zastygło włożyłam do lodówki. Po stężeniu zrobiłam międzyczasie różową. Dodałam maliny na tą stężałą galaretkę i zalałam wodą ;-) Znów dałam do lodówki i po 2h w sumie można było się zajadać ;-)


Smacznego ;-)))))))))))))))

3 komentarze:

  1. Hej,
    Przepisy bardzo sympatyczne, bardzo tematyczne i bardzo apetyczne. Bardzo prosze dodaj jeszcze podlinkowany banerek lub podlinkowana nazwe akcji, do ktorej wpisy naleza. Dzieki!

    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...