środa, 18 kwietnia 2012

O MNIE

Witam kochani moi ;-)
Po kilku latach w końcu nabrałam chęci i ochoty na założenie bloga.
Będzie tu o moich pasjach, zainteresowaniach .. i nie tylko ;)





Pasjonatka z dużą wyobraźnią. Nie lubi zbytnio trzymać się oryginalnego przepisu, więc zmienia, modyfikuje i jako zodiakalna lwica, musi być po jej myśli ;-)
Perfekcjonistka… czasem do bólu. Choćbym miała spędzić cały dzień nad małym szczegółem to tak będzie. Z czego najbardziej się cieszy? Z pustych talerzy po moich wyczynach kulinarnych i jak ktoś korzysta z moich przepisów! Nie lubię być ograniczana, przytłaczana. Nie przepadam za ludźmi fałszywymi, dwulicowymi, bez wyobraźni i dystansu do świata. Lubię podróże, kulinaria, fotografię i kurczę sporo by tego wymieniać. Raczej wyróżnia mnie wszechstronność. Jak to mówią niektórzy co mnie znają: szalona wariatka z wyobraźnią ;-)
Osiągnięcia kulinarne ? Sporo ich, ale po co się chwalić ;-) Zawsze powtarzam, że najważniejsze przede mną !








2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...