niedziela, 22 kwietnia 2012

Babeczki śmietanowe o smaku malinowym




Co się będę rozpisywać no ;-) pycha i tyle ! Naszło Mnie dziś na nie ! Dodałam wyobraźnie i wyszło co wyszło ;-)

Składniki na babeczki:
-150 g mąki
-50 g cukru pudru
-1 jajko
-50 g margaryny Kasię lub masło
-1 łyżka kakao ciemnego gorzkiego
-szczypta soli morskiej ( lub zwykłej)
Dodatki do babeczek:
--Masa śmietanowa o smaku malinowym np. dr Oetkera.
-500ml śmietanki 30%.
-Cukrowe motylki
-Perełki srebrne Wilton

Mąkę przesiać, cukier puder i margarynę siekamy nożem lub blenderem siekaczem.
Dodajemy jajko, szczyptę soli i zagniatam ciasto. W razie potrzeby możemy delikatnie podsypuję mąką, jeśli ciasto byłoby troszkę kleiło się. Zawijam w folię, wstawiam do lodówki na około 40 minut. Wyjmuję z lodówki, wałkujemy nie za cienko, nie za grubo i wycinamy kółka za pomocą szklanki. 


Foremki na babeczki uprzednio smarujemy masłem i nakładamy ciasto delikatnie przyciskając do foremki. Ja dodatkowo sobie jeszcze delikatnie nakłuwam.  Wstawiam do piekarnika nagrzanego do 200’C i piekę około 10 – 15 minut. 


Wyciągamy i zostawiamy do wystygnięcia. Następnie dodajemy do każdej masę śmietanową o smaku malinowy ( łyżką lub używając rękawa). Ja użyłam gotowej, dodając tylko śmietanę 30% wg instrukcji na opakowaniu. Na koniec dekorujemy wedle uznania. Ja użyłam cukrowych motylków.
Można od razu zjeść lub ostawić do lodówki. 






Są kruche i przepyszne, polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...