piątek, 20 kwietnia 2012

Babka Piaskowa ze słodkim i gorzkim (ciemnym) kakao ;-)

Babka piaskowa, mniaaaaaaaaami. Zawszę lubiłam, lubię i będę lubić ;)

Przepisik zaczerpnęłam stąd tak jakoś miałam ochotę na babkę. Zrobiłam oczywiście kilka modyfikacji.


 Składniki :
  • 5 jajka
  • 1 szklanka cukru
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 3/4 szklanki mąki ziemniaczanej
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 margaryna - rozpuszczona i ostudzona
  • aromat waniliowy
  • 5 łyżek słodkiego kakao
  • 3 łyżki ciemnego kakao (gorzkiego)
Przyrządzenie:

Jajka utrzeć z cukrem , nadal miksując stopniowo dodawać obie mąki i kakao słodkie wymieszane z proszkiem do pieczenia . Do masy wlać rozpuszczoną margarynę , zmiksować i dodać aromat waniliowy .
Odlać 1/3 część ciasta , dodać do niej kakao ciemne (gorzkie) i zmiksować .
Przelewamy do formy ( ja mam sylikonową) smaruję tylko margaryną wewnątrz. Wlewam połowę jaśniejszej część ciasta, następnie całą ciemniejszą część ciasta i na koniec to co zostało z jaśniejszej
Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180°C i piec około 40-50 minut, u Mnie trwało to 60-70min.

Smacznego kochani ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...